måndag 12 februari 2007

Helt okey måndag

Idag var det kanonkul, mycket & göra och det bara flöt på... Jag var på operation och först reflekterade jag inte ens att vi hade mycket att göra. Men när vi bockat av patienterna en efter en upptäckte jag att de var ganska många, vi hade varit ganska effektiva, utan att det varit det minsta jobbigt, bara kul. Efter lunch hade vi ett par kvar, men så ramlade det in ett par fall till.

Jag som hade gått till jobbet en timma tidigare, och bara tagit en halvtimmas lunch, just för att kunna gå hem vid 16.30. Vi skulle ju ha möte i agilitykommittéen ikväll. Inte kom väl jag iväg, förrän vid 18....men jag hann i tid ändå ;0)

Inte så mycket nya saker på mötet, utan lite löpande arbetsuppgifter & avstämning. R har bra koll på läget.

Hundflickorna då? De har bara jobbat mellan 8-10 sen kom deras husse och hämtade, sen hem & promenera och busa på hemmaplan. Tillbaka till mattes jobb & sen var gullisarna med på mötet - de skötte sig jättebra!
De tigger om att vi ska klickerträna ;0))...lika bra & köra lite kanske.

Inga kommentarer: