torsdag 8 februari 2007

Torsdag & extra ledig dag.

Eftersom jag kände mig så otroligt trött i måndags, föreslog T att jag borde ta lite ledigt, därav är jag ledig idag. Bara det att jag visste att jag skulle komma senare igår 17 istället för 14 och ledig idag gjorde att jag kände mig piggare & gladare.


Idag vaknade jag dock inte allt för sent, kl var typ 08.30 och det är tidigt om jag vet att jag får sova...men jag var ganska pigg. Nu har jag varit ute och gått med hundflickorna i Vinterviken fotade massor, med nya kameran, som jag hittat lilla felet på, jag hade kommit åt en liten knapp så därför blev alla bilder igår suddiga. Nu blev det bättre både med skärpa & sekvenstagning, jättekul.
Sen har jag röjt en del i inkorgen bland e-posten, ffa BTS och åtgärdat det mesta, och redigerat bilder, så nu ska jag röja lite till på skrivbordet här & så äta lite makaronipudding som T fixat *mums* han använde VK-recept, så nu är det bara & haka på, jag startade om där igår. Målvikten ska vara uppnådd i början av maj, så det känns faktiskt ganska realistiskt.


Tänker ta tag i F&S träningen också, även om det måste bli ett avbrott när jag ska göra hudtestet. Om två veckor, så jag ska ha en massa olika ämnen på ryggen, och sen besöka sjukhuset två gången under en vecka för avläsning. Måtte jag inte reagera på nå´t för "hua" vad det ska klia då....

Inga kommentarer: