måndag 26 februari 2007

Jag hatar datorer!

Nu är jag j....ligt trött på att vår dator hänge sig HELA tiden! Tur i oturen så har jag BTS dator kvar till i övermorgon. Därefter ska jag nog köpa en sprillans ny, för det är är påfrestande, jag ger upp. Förutom den förb... datorn, har väl lediga dagen förflutit som jag tänkt mig.

Direkt på morgonen var jag på KS och fick hudtestet slutavläst. Det var negativt så jag var inte kontaktallergisk mot något av de 35 ämnen som de testade. Jag misstänker starkt den där citrusfrukten - en pommellon, som jag skalade kvällen innan min besvär på händerna började.
Läkarna tyckte jag ska fortsätta smörja med kortison & mjukgörande ett bra tag till. Så det är väl bara & lyda, för det vet säkert de bäst.

Brusa & Storma är nytrimmade & jättefina. Storma såg ut som en liten "mohikan" eller punkare innan.

Inga kommentarer: