måndag 5 februari 2007

Så trött så trött.....


De små damerna däremot är inte så trötta, Brusa möjligen lite igår, efter både Klickrkurshelg och agilityträning. Men idag är de glada för nya upptåg.

Nya kameran är inte alls dum, E visade mig lite finesser, så ev kan det bli ännu lite vassare bilder. Och så har jag hittat "sekvens-knappen" där man kan ta flera bilder direkt efter varandra....det här kommer bli kul.


Ska det vara så här när man är 45? Jo, jag blev faktiskt sååå gammal i lördags. Men idag är jag så otroligt trött, som om morgontröttheten inte vill gå över, och så kryddat med huvudvärk förstås, som inte alvedon& ipren biter, så vad gör jag? Jo, gnäller så mina stackars arbetskamrater säkert får ont i öronen. Men jag lyssnar också på T, att ta lite extra ledigt! Så nu ska jag bara jobba långdag imorgon (hud) och sen kort kväll & så helt ledig torsdag, så då borde jag komma ifatt om det är att jag ligger efter med sömnen...annars måste jag väl gå till doktorn & kolla upp om det är nå´t fel.





Inga kommentarer: